De Slimste Arts

Bent u de slimste arts? Voor Biogen Idec hebben we voor de Biemond Najaarscursus de huisstijl van een kennisquiz ontwikkeld, gericht op neurologen. Voorafgaand aan dit congres ontvingen alle neurologen van Nederland een uitnodiging in de bus om mee te doen aan deze quiz. Men kon direct online starten met de quiz. Tijdens het congres kon men ook meedoen. De standbemanning van Biogen Idec liep rond met iPads en nodigde de artsen uit om mee te doen. De quiz bestond uit een 5-tal vakinhoudelijke vragen (voor een leek niet te beantwoorden). Op de laatste dag van het congres was er op de stand de prijsuitreiking door Chazia Mourali. Een mooie prijs (praktijkgerelateerd) en natuurlijk eeuwige roem was er voor die arts die de quiz het beste had gemaakt. Voor Biogen Idec was de kennisquiz succesvol omdat het interactie opleverde met hun doelgroep. Dit was ook de belangrijkste doelstelling voor het congres.

logoslimste arts

slimste artsfoto1 slimste artsfoto2 slimste artsfoto3

ZaansFit
GGD ZAANSTREEK WATERLAND
Huisstijl
ZaansFit
Tiger Mama
restaurant huisstijl
Tiger Mama
VRIJE UNIVERSITEIT
Flyers | FEWEB Career Office
Print
VRIJE UNIVERSITEIT
De Kruidhof
Huisstijl
De Kruidhof
Bikefreak magazine
2007-2014
Print
Bikefreak magazine
Beste Werkgevers
Huisstijl, Print
Beste Werkgevers
Peter Pannekoek
Zacht Van Binnen
Print
Peter Pannekoek
Peter Pannekoek
later was alles beter
Peter Pannekoek
De Slimste Arts
Print
De Slimste Arts
Skills Heroes
beeldredactie
Huisstijl
Skills Heroes
Hotel De Nachtegaal
campagne 'alles kan'
Print
Hotel De Nachtegaal
Concert flyers
Print
Concert flyers
Lifetime Unlimited Warranty
Huisstijl
Lifetime Unlimited Warranty
Pharmerit
Print
Pharmerit
Akoesta
Huisstijl
Akoesta
Laarhoven design
Print
Laarhoven design
CRC Press
Print
CRC Press
Sehnsucht
Huisstijl
Sehnsucht
MINIUM
Huisstijl
MINIUM

De vele bijwerkingen van Serum

Serum kan je resultaten positief beïnvloeden. Dat is in ieder geval ons uitgangspunt als we met je samenwerken. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede aanpak resulteert in veel bijwerkingen. En dat zorgt weer voor een positiever resultaat. En wat ons betreft gaat het daar altijd om. We maken graag mooie dingen, dat zeker. Maar wel altijd met jouw doel in ons achterhoofd. Met ons team hebben we een goede mix van creatie, communicatie en strategie in huis. Dit stelt ons in staat om communicatievraagstukken vanuit meerdere invalshoeken te benaderen en op te lossen. Dat vinden we ook het leukste om te doen; net zo lang doorgaan tot we het juiste serum hebben gevonden. Maar wel eentje met veel bijwerkingen. Met als ultieme doel een positief resultaat voor jou.