Skills Heroes

Tijdens ‘Skills Heroes The Finals’ (17-19 maart 2016) streden zo’n 150 mbo’ers om te bepalen wie zich nationaal kampioen mocht noemen in zijn of haar vakgebied. Van schilders, kappers en modeontwerpers tot koks.

Maar het bleef niet alleen bij kijken. De beursvloer was in festival-stijl en overal vonden er ‘challenges’ plaats voor vmbo en mbo-jongeren om aan de praktijk van beroepen te ruiken. Denk aan een vliegensvlugge bandenwissel op de kartbaan, een zoektocht naar ‘Holland’s Next Top Bloemist’ en de ‘Topchef Challenge’ waar leerlingen zelf aan de slag gingen in de keuken.

In opdracht van LDI verzorgde serum de visuals voor de stands, doeken van 1,50×2,40m. Na het selecteren van de ruim 350 beelden, werden deze op de doeken in duotoon in de kleur van het vakgebied gemaakt, afgewisseld met logo-doeken en fullcolour afbeeldingen.

 

skills10

skills9

skills8

skills7

skills6

skills5

skills4

skills3

skills2

skills1

Akoesta
Huisstijl
Akoesta
ZaansFit
GGD ZAANSTREEK WATERLAND
Huisstijl
ZaansFit
Bikefreak magazine
2007-2014
Print
Bikefreak magazine
Beste Werkgevers
Huisstijl, Print
Beste Werkgevers
Peter Pannekoek
Zacht Van Binnen
Print
Peter Pannekoek
Concert flyers
Print
Concert flyers
Peter Pannekoek
later was alles beter
Peter Pannekoek
CRC Press
Print
CRC Press
Laarhoven design
Print
Laarhoven design
Skills Heroes
beeldredactie
Huisstijl
Skills Heroes
De Slimste Arts
Print
De Slimste Arts
Lifetime Unlimited Warranty
Huisstijl
Lifetime Unlimited Warranty
Sehnsucht
Huisstijl
Sehnsucht
MINIUM
Huisstijl
MINIUM
VRIJE UNIVERSITEIT
Flyers | FEWEB Career Office
Print
VRIJE UNIVERSITEIT
Pharmerit
Print
Pharmerit
De Kruidhof
Huisstijl
De Kruidhof
Hotel De Nachtegaal
campagne 'alles kan'
Print
Hotel De Nachtegaal
Tiger Mama
restaurant huisstijl
Tiger Mama

De vele bijwerkingen van Serum

Serum kan je resultaten positief beïnvloeden. Dat is in ieder geval ons uitgangspunt als we met je samenwerken. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede aanpak resulteert in veel bijwerkingen. En dat zorgt weer voor een positiever resultaat. En wat ons betreft gaat het daar altijd om. We maken graag mooie dingen, dat zeker. Maar wel altijd met jouw doel in ons achterhoofd. Met ons team hebben we een goede mix van creatie, communicatie en strategie in huis. Dit stelt ons in staat om communicatievraagstukken vanuit meerdere invalshoeken te benaderen en op te lossen. Dat vinden we ook het leukste om te doen; net zo lang doorgaan tot we het juiste serum hebben gevonden. Maar wel eentje met veel bijwerkingen. Met als ultieme doel een positief resultaat voor jou.