ZaansFit

ZaansFit
Het logo en de huisstijl voor ZaansFit is door serum gemaakt in opdracht van GGD Zaanstreek Waterland. Voor de huisstijl is gekozen voor volle kleuren zodat de (witte) tekst nog meer opvalt. De ligatuur die ontstaat bij ‘Fit’ doet denken aan een Japans karakter en aan vechtsport.

ZaansFit bevat een aantal cursussen met aandacht voor jongeren met overgewicht. Bij elk van de ZaansFit-cursussen wordt op een positieve manier gewerkt met kind én ouder aan gezonde voeding en bewegen. Bij de cursussen wordt samengewerkt met een pedagogisch adviseur, een diëtist, een kinderfysiotherapeut en een sportcoach.
ZaanFit bestaat tot nu toe uit:

ZaansFit Gezonde Leefstijl
De cursus ZaansFit Gezonde Leefstijl is een cursus voor ouders met kinderen, in de leeftijd van 6-12 jaar, met overgewicht.

ZaansFit Mini Gewichtige Gezinnen
ZaansFit Mini Gewichtige Gezinnen is een cursus voor ouders met kinderen, in de leeftijd van 1-4 jaar, met overgewicht.

ZaansFit Teens
De cursus ZaansFit Teens is een cursus voor ouders met kinderen, in de leeftijd van 12 tot 16 jaar, met overgewicht.

 

 

 

 

 

Tiger Mama
restaurant huisstijl
Tiger Mama
Akoesta
Huisstijl
Akoesta
De Kruidhof
Huisstijl
De Kruidhof
VRIJE UNIVERSITEIT
Flyers | FEWEB Career Office
Print
VRIJE UNIVERSITEIT
Laarhoven design
Print
Laarhoven design
Pharmerit
Print
Pharmerit
De Slimste Arts
Print
De Slimste Arts
CRC Press
Print
CRC Press
Beste Werkgevers
Huisstijl, Print
Beste Werkgevers
Skills Heroes
beeldredactie
Huisstijl
Skills Heroes
Hotel De Nachtegaal
campagne 'alles kan'
Print
Hotel De Nachtegaal
Peter Pannekoek
Zacht Van Binnen
Print
Peter Pannekoek
Sehnsucht
Huisstijl
Sehnsucht
Concert flyers
Print
Concert flyers
ZaansFit
GGD ZAANSTREEK WATERLAND
Huisstijl
ZaansFit
MINIUM
Huisstijl
MINIUM
Bikefreak magazine
2007-2014
Print
Bikefreak magazine
Peter Pannekoek
later was alles beter
Peter Pannekoek
Lifetime Unlimited Warranty
Huisstijl
Lifetime Unlimited Warranty

De vele bijwerkingen van Serum

Serum kan je resultaten positief beïnvloeden. Dat is in ieder geval ons uitgangspunt als we met je samenwerken. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede aanpak resulteert in veel bijwerkingen. En dat zorgt weer voor een positiever resultaat. En wat ons betreft gaat het daar altijd om. We maken graag mooie dingen, dat zeker. Maar wel altijd met jouw doel in ons achterhoofd. Met ons team hebben we een goede mix van creatie, communicatie en strategie in huis. Dit stelt ons in staat om communicatievraagstukken vanuit meerdere invalshoeken te benaderen en op te lossen. Dat vinden we ook het leukste om te doen; net zo lang doorgaan tot we het juiste serum hebben gevonden. Maar wel eentje met veel bijwerkingen. Met als ultieme doel een positief resultaat voor jou.